Stowarzyszenie Lokalna Grupa Rybacka „Wielkie Jeziora Mazurskie” zaprasza organizacje pozarządowe mające siedzibę na terenie województwa warmińsko – mazurskiego do udziału w bezpłatnym Programie szkoleniowo-doradczym „Opracowanie strategii fundraisingowych”.

 

Podczas cyklu szkoleń i doradztwa indywidualnego zastanowimy się wspólnie, jak pozyskać fundusze dla Twojej organizacji i wesprzeć Twoją misję społeczną.

Organizacja zgłaszająca się do programu szkoleń i doradztwa zobowiązana jest do spełnienia następujących warunków:

  • posiadania podstawowych narzędzi promocji takich jak: strona internetowa, aktywny funpage na FB;
  • wyznaczenia swojego przedstawiciela do udziału we wszystkich zaplanowanych w programie działaniach, na okres odmarca 2023r. do listopada 2023 roku. Jeśli z różnych przyczyn losowych osoba ta nie będzie mogła brać udziału w zaplanowanych szkoleniach i doradztwie, organizacja zobowiązana jest zapewnić zastępstwo tej osoby;

Program szkoleniowo-doradczy rozpocznie się szkoleniem w formie online pt. „Fundraising pozytywną zmianą w organizacji”, w terminie 07 marca br. oraz 14 marca br.  W czasie tego szkolenia ekspert wybierzesiedem organizacji, z którymi będzie umawiać się na doradztwa indywidualne w celu wspólnego opracowania strategii fundraisingowych. Wybór organizacji nastąpi w oparciu o aktywność i wyniki zadań warsztatowych realizowanych podczas tego szkolenia.

W ramach programu opracowanych zostanie 7 strategii fundraisingowych oraz przeprowadzone zostaną 2 kampanie fundraisingowe.

Organizacje zainteresowane udziałem w programie prosimy o dostarczenie podpisanego formularza zgłoszeniowego (osobiście lub elektronicznie – skan formularza) do biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Rybacka „Wielkie Jeziora Mazurskie” Ogonki, ul. Letniskowa 13, 11-600 Węgorzewo.

UWAGA: liczba miejsc jest ograniczona – o zakwalifikowaniu się do udziału w programie szkoleniowo-doradczym będzie decydować opis dotychczasowej działalności organizacji m.in. w zakresie wolontariatu, a także uzasadnienie potrzeby udziału w programie.

Więcej informacji dot. zgłoszenia:tel. 513 568 011, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz na stronie www.mazurylgr.pl zakładka NOWEFIO.

 

Ekspert prowadzący szkolenie i doradztwo:

Maria Olszewska

absolwentka zarządzania miastem na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie; studiowała również historię sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Początkowo wiedzę z dziedziny fundraisingu zdobywała pozyskując partnerów biznesowych i granty dla dużej instytucji kultury.  Jednocześnie była w grupie pierwszych osób z Polski, które uzyskały Europejski Certyfikat Fundraisera podczas kursu CFR1. 

Od 2013 właścicielka firmy doradczej MjjO. Prowadzi szkolenia i doradztwa z zakresu fundraisingu, crowdfundingu, nawiązywania relacji biznesowych w językach polskim, angielskim, włoskim. Ma doświadczenie w konferansjerce i organizacji imprez kulturalnych, wydarzeń szkoleniowych, produkcji teatru niezależnego.

Autorka ebooka „Narzędzia fundraisingu w Polsce” wydanego przez największy polski portal organizacji pozarządowych ngo.pl (2020).

Współpracowała m.in. z  Miastem Gdańsk, Europejskim Centrum Komunikacji i Kultury w Warszawie (regularnie prowadzi zajęcia w ramach Christian EducationalLeadership Project oraz w ramach ExecutiveEducation for Bishops and EcclesiasticalSuperiors from the Countries of the FormerSoviet Block), Inkubatorem Przedsiębiorczości STARTER, Oliwską Grupą Konsultingową, Polskim Stowarzyszeniem Fundraisingu, Centrum Arrupe, Inhope/International Association of Internet Hotlines z Holandii, International ShangShungInstitute z Włoch, Akademią Morską w Gdyni, Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni, Stowarzyszeniem Klon/Jawor.

Prywatnie miłośniczka aktorstwa występująca w niezależnych grupach teatralnych i filmowych.

 

Załączniki:

Formularz zgłoszeniado programu (plik w formacie PDF, rozmiar: 175 kB)

Program szkolenia  (plik w formacie PDF, rozmiar: 120 kB)