Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy w Jonkowie Uchwały Nr III/25/2024 z dnia 28 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Jonkowo oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu.

 

Zainteresowani mogą składać wnioski w terminie od 22 października 2024r. do 12 listopada 2024r. do Wójta Gminy Jonkowo, który jest organem właściwym do ich rozpatrzenia.


Wniosek należy złożyć na formularzu, zgodnym z urzędowym wzorem pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo a także w Biuletynie Informacji Publicznej

https://bip.jonkowo.pl/system/obj/8865_Wzor_formularza_pisma_dot_aktu_planowania_przestrzennego__281_29.pdf

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Jonkowie: https://bip.jonkowo.pl/10143/RODO_-_Ochrona_Danych_Osobowych/

Wniosek do projektu planu ogólnego z wykorzystaniem formularza składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej – (na adres: Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) w terminie 21 dni od dnia ogłoszenia.


Składający wniosek do projektu planu ogólnego:
• podaje swoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania albo nazwę oraz adres siedziby,
• podaje adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada,
• wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem,
• może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
UWAGA: wnioski złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) oraz wnioski niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpoznania.

Więcej informacji można uzyskać:
• w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie w pokoju nr 06 w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek 7:00-16:00 , Wtorek – Czwartek 7:00-15:00, piątek – 7:00-14:00) - w terminie składania wniosków.
• na stronie internetowej https://jonkowo.pl

• pod nr telefonu 89 670-69-23